Gossigoss

Idag har jag varit duktig!
Jag har hunnit städa, tvätta, jobba på Frasses och laga lasagne..Å vilken god lasagne det blev! Massor av ost...

Igår gossade jag med min söta systerdotter Freja. Gossigoss säger jag bara =) Hon är tre månader å sötast av alla! =) Även fast hon försökte kissa på mig. Jag skulle byta min första blöja någonsin och precis när jag tagit bort den började det strila, som en fontän. Lyckades dock dra mig undan och slapp bäbiskiss på tröjan...Tur att hon är så söt!

Jag har ju börjat mitt nya nyktra liv, jag och Louise har till och med skaffat oss gymkort, fan vad duktiga vi är!
Så nu ska vi va heta som få till "beach 2009". Det ska tilläggas att vi haft liknande planer för både beach 2007 och 2008 men nu jävlar ska det ske!

Sitter just nu å tittar på Pamela Anderson, girl on the loose. Fan vad dåligt! Nä ska lägga mig i sängen och läsa om Che Guevara istället...Man vill ju underhålla sin allmänbildning..haha..



Kommentarer
Postat av: kompis

Lycka till med träningen!! :)

2009-01-19 @ 11:20:25
URL: http://ladysooul.blogspot.com
Postat av: Tina

Duktig syster! Spring lite på löpbandet så blir det nog inga problem att komma in på polisutbildningen :)



Che Guevara...? Jag är imponerad!

2009-01-19 @ 19:36:55
Postat av: Sandra

Jag springer..som vinden!

2009-01-21 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0