Julbord!

Nu närmar sig äntligen det årliga julbordet med R&W, som jag har väntat! Det är alltid skoj på våra julskivor, men det blir alltid liiite för mkt dricka så i år ska jag ta mig i kragen och fokusera mer på maten.
Det är ju min sista fest med mina kära arbetskamrater också för nu har jag mindre än en månad kvar på verkstan. Känns lite sorglig..Kommer även sakna alla kamrater på Frasses när jag flyttar, det har ju varit min arbetsplats i över 5 år! Tur att jag fortfarande har en fest kvar med hela det gänget, julbord den 19:e :)
Dock lite synd att båda julborden är på Ripan, hade varit trevligare att gå på olika ställen men men..Får hoppas det är höjdarmat iaf!

Längtar till lördag av en annan anledning också. Då ska jag äntligen förändra mig, och till det bättre hoppas jag :)
Efter 6 års feghet slår jag nu slag i saken, trevligt! Väntar tills på lördag så jag får överraska kollegorna med en ny och fräsch Sandra. Har ju sett förjävlig ut den senaste tiden!

Nåja, nu ska jag ta och göra lite nytta.





Kommentarer
Postat av: kompis

Du kommer bli såå het! och så mkt smartare ;D ha

2009-12-03 @ 14:10:14
Postat av: KoTTna

vill ju se bilder på ditt nya jag =)

2009-12-07 @ 15:45:43
URL: http://kottna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0