Jävla ellos..

Jag har vädligt tråkigt! Det är fan inget lyx att vara sjukskriven! Ok för de lyckliga som har ett roligt liv med massor av aktiviteter och framför allt pengar! Jag har ju fan knappt råd att göra något, förutom att sitta och snoka i ellos-kataloger med min mor. Vi fick nåt frispel och beställde tillsammans för 1300:-, roligt med nya fina kläder tänkte vi men icke...Endast en klänning ska behållas, och det endast för den fina röda färgen..Den sitter inge bra, man får uppenbarligen inte ha lite extra former för deras kläder! 3 klänningar fick åka tillbaka av den anledningen.
Och folk opererar för att öka hyllan..Det är just nu oförståeligt för mig!

Jag har så tråkigt att jag rotat fram alla gamla pussel som legat å dammat här hos mor, 3 stycken har jag hittills lagt..Ett är format som en delfin och jag tyckte det såg väldigt roligt ut och undrade varför jag inte färdiglagt det tidigare..Nu vet jag varför..Det var fan inte för nybörjare!!!! Endast 750 bitar men man ska inte låta sig luras av det! Vissa bitar va små som lingon och formade likaså, sjukt svårt men jag klarade det! =)



Saknades dock en bit, mycket frustrerande!!

Har även förskönat min hand med bandage som min systers schweiziska kompisar lämnat här när de va på besök. Ser fan så mycket trevligare ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0