Ångest på hög nivå!

Ångest har varit min fiende och plågat mig i i två dagar nu..Rickard har fått umgås med mig för att inte de mörka tankarna ska ta över totalt..Att jag aldrig lär mig!
Hur kan man gång på gång bete sig som en jävla idiot utan att lära sig något?
Antar att det är konsten att förtränga som är boven i dramat, eller oförmågan att sluta dricka den jävla alkoholen..
Tycker väldigt synd om alla som tvingats se mig på krogen i lördags, ingen vacker syn..Vidrigare person fick man nog leta efter...Jag minns då inte mkt, bara att jag inte borde varit där. Jag borde ha legat i någon snödriva där ingen såg.

"Förståndet har sina gränser, endast dumeheten är gränslös"


Kommentarer
Postat av: Lisso

Oj, det lät hemskt.. jag såg dig i lördags, men uppmärksammade ladirg riktigt den vidrighet du pratar om.. :)

Är nog ingen fara!

2008-11-19 @ 11:13:03
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: sandra

låter bra..tack för uppmuntran! =)

2008-11-19 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0