Rolig helg!

Nu sitter jag på tåget till Luleå, ska hälsa på min syster å hennes lilla dotter Freja. Så söt! Ska få gossigossa med en bäbis =) Sen har jag även som mål att hitta en klänning till helgen, ska på lkab-fest med Sussi. Jag är hennes parter och en mycket tacksam sådan! Fri bar säger ju allt för en stackars fattig sjukskriven  sate som jag. Det är dock lite trist att Louise inte fick samma dag =( Även tråkigt att jag missar fest med Sanna, Jessica och Carro, nu när den sistnämnde för en gångs skull är i stan men men..Det är inte ofta jag får gå på LK-fest så kan ju inte missa det.
En stor händelse i Sandras torftiga liv =)

Den 13:e december (tror jag det va) ska jag med R&W på julbord också, skoj som fan men det hade varit ännu roligare om jag kunde få kryssa i 2 personer på anmälningslistan..Inte för att jag vill ha med en karl utan en  av mina kära vänner, borde ju bjuda igen och låta Sussi va min partner! Men tror inte företaget jag sliter för skulle bli så upphetsade över den idén, inte för att jag vågat fråga..känner dem nog väl för att avstå. Om man nu inte har någon käresta borde man ju få ta med en person av valfri relation, eller hur? Men nu ska jag inte döma R&W, har ju faktiskt inte frågat..feg som jag är!
Ska iaf se till att det inte slutar som förra året med en nerspydd matta...Det uppvaknandet var ingen höjdare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0