Ferrum, Buzz, Finland och polisen..

Hoff vad jag har svårt att hålla bloggen min levande....Ett händelselöst liv leder tyvärr till en händelselös blogg...


Földe iaf min plan för veckan, nästan till punkt och pricka!
I onsdags var jag ut med Sanna och Jessica, det var fan ovanligt skoj! Det hände inte något utöver det vanliga men var väl på bra humör eller nåt för roligt var det!

image53

Tosdagen blev också lyckad med pizza, tv och Buzz-spel hemma hos mig med Frassetjejerna. Jag var i och för sig oförsvarligt dålig men vad fan...Försökte iaf! Ledsen Lina att jag får panik när det går på tid!  =)


På fredagen rullade jag och Rickard bilen mot Haparanda. Dagen började dåligt med att vi upptäckte att vi inte kunde sno stereon från Rickars avställda bil och byta ut mot min kassettbandspelare utan va tvungna att lyssna på bland annat Marcela Moraga på P3 hela vägen. Vilken uppförsbacke!! 
I Finland köpte jag alkohol för ett sammanlagt värde av 1000:-. Dumt eftersom det vilket ledde till att jag snällt fick titta på när Rickard handlade loss på IKEA, har nämligen ytterst begränsat med pengar nu när jag betalat skatten..
Blev även stoppad av polisen på vägen hem..Jag fick panik och såg framför mig hur jag skulle bli tvungen att göra om halkbanan, teorin, uppkörningen, allt! Jag hade nämnligen kört alldeles för fort, trodde jag iaf. Polisen stod med båda laser och blåsapparat men sa inget om min, uppenbarligen inbillade fortkörning, utan ville bara se körkort och alkotesta mig. Jag skakade så myckt att jag knappt fick upp kortet och började i panik fundera om jag verkligen var nykter..Det var jag, körkortet var också i ordning så jag fick rulla vidare....Jag var i total chock resten av vägen hem...Varför i helvete har man så jävla stor respekt för polisen? Jag hade ju inte gjort något fel men ändå var jag i upplösningstillstånd, varför?

Jaja...det gick ju bra...På lördagen åkte jag och Rickard, tillsammans med våra katter, till hans mormor och grillade. Fan vilka sommarkänslor man får!!!

Idag ska jag bara jäsa...förutom byta däck på bilen...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0