Möhippa

Helgen har varit skoj!
Jag åkte egentligen till Stockholm för att fira min systers möhippa ( hon gifter sig den 2:a februari ) och passade även på att besöka min kamrater caroline och maddis..Besöket började i fredags med att halva löningen försvann ner i fickorna på Stockholms butiksinnehavare..Inte planerat men vad trodde jag skulle hända om jag släpptes lös i storstan?
Maddis, Carro och jag bestämde oss även för att ta en tripp ut i storstadens nattliv, ingen hit skulle det visa sig..
Vi hamnade nämnligen på krogen med Stockholms, ja förmodligen landets, vidrigaste DJ. Efter kommentarer som "alla brudar som dansar på bardisken får en gratis shots" "Ni knullar ju på Ibiza så kan ni väl göra samma sak här, sluta lös korsord brudar" "Vicka på stjärten" och "Fan vad billiga ni är brudar" bestämde vi oss, utan vidare tvekan, för att lämna stället...Självklart fick vakterna veta min åsikt på vägen ut!

Själva möhippan var lugn, seriöst folk. Syster min var även en smula bakis från dagen innan då hon varit ut med jobbet, inte ont anande at hon skulle väckas 05.30 på lördagsmorognen och flyga ner till Stockholm..Bastu med hemmagjort spa, middag, pärlpyssel och vin bestod kvällen av..En vuxen kväll med andra ord!

Problemet för mig var att när jag skulle hem så räckte väskan in till..Hade uppenbarligen hadlat mer än vad som var planen...Carro räddade mig med en stor, gigantisk resväska som fylldes och slutade på en vikt av 29 kg..den tillåtna väskvikten på flyget var 20kg men ingen sa något så..


Nä nu blir det för långt...tack och godnatt!

421239-17
                                  Jag & Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0