Måndag..

Varje månad den 25:e sätts lite mer än ett dussin 1000-lappar in på mitt konto..Varför?
Jo,  jag är maskinarbetare på en verkstad...
Förtjänar jag dussintalet 1000-lappar? Nå nä!
Inte en dag går förbi utan en mindre katastrof...Det var i alla fall sant förra veckan...lyckades förstöra en hel veckas arbete lika fort som rutorna på bilen min frostar igen...å det betyder med hiskelig hastighet!

Avskedsansökan var klar för inlämning hos chefen och jag började göra mig ovän med medarbetarna när jag ( efter att ha grinat en stund uppe i omklädningsrummet ) kom jag på andra tankar...


Tur var väl d för idag var en riktigt bra dag på jobbet!

¨Om du tror att ingen bryr sig om du lever eller inte, försök med att hoppa över några amorteringar¨





 


Kommentarer
Postat av: caroline

Dom säger att bloggen är en flyga, men vad gör det! Välkommen in i träsket än en gång :D

2008-01-14 @ 23:05:06
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Maddizzz

Du har ju talang för det här! :D

2008-01-14 @ 23:17:09
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0