Ännu en rolig helg!

Nu är ännu en skoj helg förbi..Rickard kom förbi i lördags och vi öppnade våra julklappar. Jag fick tre tavlor på mina katter, såå fina! Tack tack Pixi. Själv gav jag bort ett roulettspel, en spritflaska och en skjorta med slips. Inte lika seriöst kanske. Men spriten var god,! Vi var ju tvungna att smaka lite på den och sen öppnade vi en vinflaska som snabbt tog slut, klockan va inte ens kväll så jag var på lyset redan vid 16.00..När Rickard gått hem fixade jag till mig och jag och Carro åkte till Johanne för ett drinkparty. Även Sussi gjorde oss sällskap, mkt trevligt! Självklart gick vi på krogen sen men jag stannade inte länge. Redan 00.20 hämtade jag ut jackan, jävligt onödigt att betala inträde på 120:- men men..Hade ju något, lr någon, mkt trevligare som väntade =)

Tack iaf mina damer för en skoj kväll!





I morgon blir en hård dag. Börjar 05.30 på R&W och sen kl 15.00 är det Frasses som gäller fram till 20.30..Sen sova och på tisdag börjar det om..Men jag ska inte klaga, jag vill ju jobba! Helst hela tiden om jag fick! Vill jobba och skrapa ihop pengar till vår Thailandsresa i april, fan maddis var roligt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0