hemma igen...

Nu är vi hemma igen! Tyckte det var rätt skönt i typ 10 minuter efter att vi landat, sen kom ångesten....Vill inte börja med vardagen igen..jobb...blääää!
Orkade iaf inte gå idag, helt döende efter att varit vaken i ett dygn så har tvättat kläder och ätit allt jag saknar under resan...Vitt bröd med smör och ost, salta karameller och pizza..Klämde även i mig en korv på Statoil igår...gött och nyttigt! =P

I denna påsen ligger din födelsedagspresent Caroline, den var faktiskt ganska dyr och jag hoppas du vill ha den!!
Annars tar jag den själv! =)

image51

Kommentarer
Postat av: caroline

Naaaaaa!! :D Undrade just vad det var för påse!! Sööt du är :D klart jag vill ha föfan!! nyfniken gul!! Vill
ha den nu! tack så mkt!!

2008-04-16 @ 11:25:20
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0